مبعلی: گرفتن 3 امتیاز بازی مقابل راه‌آهن برای ما ارزش زیادی داشت
نوشته شده توسط : alireza

"ایمان مبعلی" هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: گرفتن 3 امتیاز بازی راه‌آهن برای ما ارزش زیادی داشت و باعث شد استقلال برای مدتی هرچند کوتاه طعم صدرنشینی را در لیگ امسال بچشد.

هافبک تیم فوتبال استقلال که یکی از مؤثرترین بازیکنان این دیدار بود طی گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: بازی مقابل راه‌آهن بازی نسبتا سختی بود. همانطور که از اول فصل هم مشخص بود هیچ بازی آسان نبود چراکه همه تیمها انگیزه زیادی برای برد داشتند و تیم راه‌آهن نیز بعد از آمدن آقای تارتار خوب نتیجه گرفته بود و برای بردن ما انگیزه فراوانی داشتند.

وی در ادامه افزود: استقلال تا الان باید بهتر از این نتیجه می‌گرفت. به عقیده من عدم نتیجه‌گیری ما به دلیل حواشی بود که برای تیم به وجود آورده بودند اما همدلی و رفاقت بچه‌ها مانع از کارشکنی بعضی‌ها شده و ما توانستیم جایگاه خوبی را بدست بیاوریم.

مبعلی در رابطه با اینکه در بدو ورود به استقلال کمتر به بازی گرفته می‌شد، خاطرنشان کرد: زمانی که از امارات برگشتم همه به دلیل پیش‌زمینه اشتباهی که از فوتبال امارات داشتند فکر می‌کردند نمی‌توانم در استقلال خوب بازی کنم اما در همان اوایل هم 4 پاس گل دادم و رفته‌رفته خود را به مربیان ثابت کردم و خوشحالم که توانستم در برد تیم شریک باشم.

وی تأکید کرد: تیم استقلال رفته‌رفته هماهنگ‌تر می‌شود و مطمئنا نتایج خوبی را نیز کسب خواهد کرد. ما از مدعیان اصلی جام هستیم و به راحتی به حریفانمان امتیاز نمی‌دهیم.

مبعلی در پایان با اشاره به بازی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: جنوب ایران مهد بازیکنان پراستعداد است، این را به دلیل اینکه خودم جنوبی هستم نمی‌گویم. مردم جنوب به خصوص آبادان علاقه شدیدی به فوتبال دارند و فقط حامی تیم خودشان هستند و این موضوع کار ما را سخت خواهد کرد چرا که تیم نفت آبادان بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای را نیز در اختیار دارد و آنها تمام توان خود را برای شکست ما به کار می‌گیرند البته آنها نباید یک مسأله را فراموش کنند، نام تیم ما استقلال است و ما توانایی شکست هر تیمی را داریم.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: